»To nikakor ni pravi pristop naslavljanja vedno večjega obiska. S tem ko samo dvignemo ceno svoje storitve, ne dvignemo pa tudi kakovosti storitve, lahko sprožimo veliko negativnih odzivov, veliko negativnih izkušenj gostov, kar pa v digitalni dobi lahko zelo hitro prileti nazaj kot bumerang.«
»Če namreč niso dvignili tudi kakovosti storitev, potem bodo tudi sami hitro ugotovili, da so se 'zakalkulirali.'«
»Če niso dvignili tudi kakovosti storitev, potem so se 'zakalkulirali.'«
»V preteklih mesecih je Slovenija že zabeležila velik napredek in digitalno preobrazbo postavila v središče ustvarjanja državne politike. Gre za zgleden primer, saj Slovenija z odprtimi podatki operira na način, ki bo izboljšal kakovost življenja njenih prebivalcev in dvignil raven javnih storitev.«
»Zaradi ljubezni, ki jo ljudje negujejo do knjig, so knjižnice preživele digitalno dobo in imajo zdaj potencial, da lahko dajo nekaj nazaj mestu in njegovim prebivalcem.«
»Digitalne rešitve bodo poenostavile stalen razvoj kakovosti na različnih ravneh zdravstvenega sistema, oceno uspešnosti zdravstvenega sistema ter spremljanje količine in kakovosti zdravstvenih storitev.«
»Novi lastnik lahko začne kupovati cenejše surovine in potem izsiljuje slovenskega kmeta z nižjimi cenami, istočasno pa slovenski potrošnik na krožnik dobi hrano slabše kakovosti.«
»Izvajalci zdravstvenih storitev lahko rezultate uporabljajo za izboljšanje kakovosti storitev, vlada pa lahko z njimi lažje določa prioritete za ukrepanje, bolnikom pomagajo pri izbiri zdravnika, prebivalstvo pa z njimi dobi 'zagotovilo o primernosti zdravstvenega sistema'«
»To lahko hitro pelje v napačno smer. Psihologija množic ima svoje učinke.«
»Če je pritisk to, da dvignemo kakovost hrane in storitev, potem ne vem. Vsak se samostojno odloča, ali bo v tem konceptu sodeloval ali ne.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju